måndag 17 oktober 2011

Söndag...

 På fm donade jag och pappa med olika saker bla brottning *ler nöjt*
Sen bar det iväg till Marieberg för handling sen vidare hem till Ronjas pappa för att släppa av henne sen hem...
Och vem väntade på mig där??
 Joo Mamma :-)
Vi fikade och sen klippte mamma mig...
 Det var dags... Jag började likna en Champinjonknopp :-/
 Var nästan hela tiden vid gott humör...
 Precis innan jag skulle lägga mig hittade jag ett par skor som jag bara var tvungen att prova.. Dom var ju sååååå snygga...
Hmm det där med att knyta skor är väl bra onödigt??
 Hmm lite konstigt är det allt att gå i sådana här skor...
Bäst att hålla i sig..
Men skaka rumpa kan jag :-)

Nu är det natti för mig...

1 kommentar:

  1. underbart! snygga skor Jeppe!!! smalnat av har du också. många kramar storasyster Jenny

    SvaraRadera