måndag 6 februari 2012

Helgen 3-5/2-12

 Ja då var det helg igen :-)
Pappa och Syrran kom och hämtade mig sen blev det BUS med pappa :-)
Lördag morgon väckte jag Katharina kl 5.00 *hehe* hon såg lite sleten ut.. Hmm konstigt jag var ju pigg som en lärka...
HUUU vad kallt det var!!! -20 vi stannade inne på fm..
 Men på em blev det en cykeltur.. Det var myggfritt iaf :-)
 Såå vackert...

 Även söndagen blev det en cykeltur och denna gång var "damen" med fåren ute..
OCH hon hade fått 16 lamm :-)
 Som jag fick vara med och mata..
 Dom är såååå söta...
 Mwen fasen vad kallt det var....
Jag bäddade ner mig ordentligt när jag kom in tillsammans med Katharina och skidor på tv....
 Hmm den dära jobbigt syrran...
Inte får man kolla på tv ifred... :-)

Men en liten fis gör ju att man får vara ifred *moooaaahhhh*


Så har även denna helg gått...
På återseende alla

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar