måndag 6 augusti 2012

Förra veckan...

Blev det inte mycket bloggat... :-(
Hon sköter sig inte så bra, Kattis..
Hmm skärpning...

Iaf.. Jag hängde med henne till VC för provtagning som visade sig vara virus... Jag skötte mig iaf super och fick en glass... Hehe det lönar sig...

Sen fick hon för sig att vi skulle plocka körsbär och vinbär... Hur kul är det???? Jaja plockade så jag fyllde botten sen la jag mig och tittade på och käkade upp det jag hade plockat:-) gäller att vara smart :-)

Av körsbären blev det "spottsoppa" *mums"
Av en del av vinbären en väldigt god cheesecake :-)

Bullbak har vi även hunnit med...

På onsdagen hängde jag med farsan... Vi åkte bla till hans jobb där jag åkte moppe och fick sitta på gräsklipparen (dom tog ur nycklarna dom mörtarna annars hade jag kört den med)

Ja det var lite av det som hände förra veckan...

Nu ny vecka och jag hoppas hon skärper sig ang bloggningen......











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar