onsdag 23 november 2011

Helgen som gick...

Halloj

Den här helgen har Katharina jobbat så jag har hängt med farsan Baloo.
I fredags kom Katharina och hämtade mig. Väl hemma försökte jag köra med henne men hon är svårflörtad :-/ vi åkte och hämtade min bonusbrorsa Max vid bussen i Odensbacken sen blev det fredags mys.

Sov gott den natten. 

Lördag.
Vi käkade frulle med Katharina innan hon åkte till jobbet. Pysslade lite på fm och hängde med Ronja och Max. Katharina och Kristin kom hem vid lunch. Pappa och jag körde Ronja och Max till deras pappa.
När vi kom hem var maten färdig och vi åt tillsammans, Katharina, Kristin, pappa och jag.

Em blev det bla brottning.. Hehe jag börjar bli stark säger pappa. Ligger inte bara och skrattar längre utan brottar bra tillbaka..
Sussade gott även denna natt.

Söndag

Åt även idag frukost med Katharina innan hon åkte till jobbet.
Sen blev det en upprepning av gårdagen. Cyklade bla till en granne och kollade på hennes får, Dom är ju lite läskiga när dom ska fram och lukta.
Mat tillsammans med Katharina och Kristin även Ronja var hemma.
Fika innan Katharina och Kristin åkte tillbaka till stan.
Mer bus och skratt tillsammans med pappa.

Även denna natt God sömn.

Måndag

JIPPIIIEEE skolan... Gabbe... Camilla.....
Goo kille släppte jag av vid bussen efter att först ha åkt in till Örebro för att lämna Ronja vid hennes praktik plats.

På återseende alla 

Kramizzz från mig till er

Tyvärr gick pappas minneskort sönder så det finns inga bilder denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar