torsdag 3 november 2011

Onsdag

 Börjar morgonen med kattbus....
 Mycket roligt :-)
 Fortsätter med potatisskalning.... Mormor ska komma idag så det ska bli mos...
 Potatisskalningen slutade med 3 fingertoppar mindre :-(
 Fiskgratäng... MUMS.....
 Jag brukar bli kallad den levande GPSen... Men ibland måste till och med jag ta fram kartboken...
 In på IKEA.... Och jag får åka kundvagn... Såå skönt...
 Hmmm det var inte så smart att sjunka ner så långt... Kom inte upp själv sen... Satt fast som en champange kork... Tack gode så hjälpte Ronja och Katharina mig upp...
 Efter att ha avklarat Calletex(tygaffär), IKEA, Coop, Willys, Chili och Lågprismagasinet så blev jag trött....
Myser framför tvn med min nya filt...
Syrran kittlar ihjäl mig..... :-)

Tyvärr fick mormor förhinder men ska komma i helgen istället..

1 kommentar:

  1. skrattar högt och tårarna spruttar....fingertoppar som är avskalade, levande GPS och fast i en kundvagn... ha ha ha!
    Underbart!!!

    SvaraRadera